sobota, 9 sierpnia 2014

Chorwacja

Kolejna seria zdjęć z naszych wakacji, tym razem z miejsca, gdzie spędziliśmy większość czasu, a mianowicie z Chorwacji.
Piękny kraj a nawet bym powiedziała: Cudowny. Na pewno jeszcze tam wrócimy. Ludzie życzliwi i uśmiechnięci, widoki wspaniałe, jedzenie przepyszne - wszystko naprawdę super.
I co ważne dla nas aktualnie: Idealne miejsce na podróżowanie z dziećmi.
 Bardzo polecam.

Byliśmy w mieście Makarska, Baśka Voda, na wyspie Hvar i w Dubrovniku.
 Najbardziej podobało mi się w Baśka Voda, świetny klimat, idealne warunki dla rodzin z małymi dziećmi, BAARDZO przystępne ceny hoteli jak i posiłków (o połowę taniej niż w Dubrovniku). Przyjemne miasteczko w którym są przeróżne restauracje, targi, bazarki, sklepiki, bary i piękna plaża z malutkimi kamieniami po których można chodzić boso. Muzyka cichła po godzinie 24, więc spokojnie można było spać, a to dla mnie ważny aspekt mając 10mięsięcznego szkraba :-) Przynajmniej nic nie słyszeliśmy w naszym hotelu :-)
W każdym razie jest to miasteczko w którym nie da się nudzić, ale przyjeżdzają tam głónie rodziny z dziećmi, więc nie jest to typowo dyskotekowe miasto jak wiele innych.

Wyspa Hvar również bardzo mi się spodobała, szczególnie ta niesamowita zielona woda w którą można się patrzeć, patrzeć i patrzeć. Ale byliśmy tam tylko jeden dzień, więc dużo spostrzeżeń nie mam, po za tym, że było pięknie.

A na koniec Dubrovnik, piękne miasto, praktycznie otoczone wodą z każdej strony, prześlicznie wyglądające nocą (wjechaliśmy wyciągiem aby podziwiać nocny widok z góry). Jednak Dubrovnik nie zrobił na mnie aż tak wielkiego wrażenia, może przez miliony ludzi którzy tam byli, drożyznę oraz masę schodów - dość niepraktyczne dla wózkowiczów :-)
Było pięknie, ale w Baśka Voda było równie pięknie :-)

Pstrykaliśmy mnóstwo zdjęć, te opublikowane tutaj to tylko mały procent tego co zrobiliśmy. Co chwilę zatrzymywaliśmy się by robić zdjęcia bo w Chorwacji nie brak niesamowitych widoków.

Na prawdę przepiękny kraj, który polecam jako miejsce wakacyjno-wypoczynkowe.