wtorek, 25 listopada 2014

Motywacja do biegania

Dziś rozpieszczało nas takie cudne słoneczko, że musiałam wykorzystać tą okazję by trochę pobiegać. W nagrodę poszłam później do solarium :-) 
No wiecie, jakaś motywacja musi być :-)


A tak a propos motywacji to znalazłam kilka fajnych fotek które może zmotywują Was tak bardzo jak mnie, do działania :-)









Na koniec zachęcam do posłuchania fajnego kawałku:
świetnie się do niego biega ;-)

Do zobaczenia niedługo :*

Wszystkie zdjęcia oprócz pierwszego znalazłam w google pod hasłem: bieganie demotywatory

6 komentarzy:

  1. Lindo - motywujące fotki a z ostatniej się uśmiałam choć zawarta w niej prawda może być i nie do śmiechu.

    Jak to miło przeczytać, że świeci u Was słoneczko - przywołuje to u mnie obraz wiosny kiedy to bieganie sprawia największą przyjemność.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, w taką pogodę biega się najlepiej :-) Wczoraj lało i było ciemno cały dzień, a dzis taka odmiana że aż żal było nie wykorzystać okazji :-) No i oczywiście świetnie się czuję i aż rozpiera mnie energia :D

      A ostatnie zdjęcie to pół żartem, pół serio ;-)

      Usuń
  2. Mnie najbardziej do dzialania motywuje widok tego strasznego brzucha po ciazy ;pa ale sie nie załamuje bo nawet miesiąc nie minął. Ale trening niedlugo zamierzam zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie załamuj się. Jeszcze trochę i brzuch będzie powoli się zmiejszał :-) Ja po porodzie miałam tak duży brzuch że się smiałam, że tam jeszcze w środku ktoś został a po 6 czy 7 tygodniach się jakby "wchłonął.." Karmienie piersią bardzo w tym pomaga i pij dużo rumianku - to rada mojej Babci, i u mnie faktycznie zadziałała :D

      Usuń
  3. Są takie słowa Jamesa Gordona: to nie o to chodzi, że jedni mają silną a inni nie, to chodzi o to , że jedni są gotowi na zmianę, a inni nie. I to jest klucz. Denerwuje mnie jak ktoś mi mówi: ćwiczysz w domu bo masz silną wole, ale ja bym tak dała rady. Nie nie dałaby rady tylko nie chce jej się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :-) Po prostu trzeba chcieć ;-)

      Usuń