piątek, 9 stycznia 2015

Kilka faktów o mnie cz. 4

  Na początku grudnia zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Melanies Fashion za co bardzo dziękuję :-)  
Od razu przepraszam że tak długo zajęło mi napisanie tego postu ale grudzień był bardzo intensywnym miesiącem, myślę z resztą że dla większości :-)

Poniżej znajdują się moje odpowiedzi.
1. Ulubiona bajka w dzieciństwie to...
Król Lew
 

2. Najgorsza lektura w szkole to...
Oj nie pamiętam dokładnie, ale jakaś dotycząca Skandynawskich Vikingów. 


3. Ulubiony sport/aktywność to...
Taniec
 

4. Gdybym mogła zmienić imię to nazywałabym się...
Zawsze podobało mi się imię Natalia i jeśli kiedyś będę miała córkę to pewnie tak ją nazwę chociażby na drugie imię;-)
Ale moje imię też mi się podoba, (może trochę nieskromnie, no ale cóż) jest inne niż wszystkie i dobrze się z nim czuję.
 

5. Urodziłam się (podaj datę, jestem ciekawa ile masz lat i z którego miesiąca jesteś :)
Urodziłam się 3 września i w tym roku skończę 25 lat.
Oo kurczę - starzeję się :D 


6. Jak ubierasz się na co dzień? W czym czujesz się najlepiej?
Na co dzień ubieram się na sportowo. Tak jest mi najwygodniej, zwłaszcza z synkiem. Po za tym lubię sportowe ciuchy, zazwyczaj wybieram jakieś fajne, ciekawe zestawy bo nie lubię wyglądać niechlujnie lub niedbale. 
Czasem zmiksuję trochę sportowej elegancji..  
Najlepiej jednak czuję się w sukience i szpilkach i chyba właśnie tak większość ludzi mnie kojarzy. W szpilkach mogę chodzić kilometry - to tak jakby nieodłączna część mnie :-)





 

7. Kim chciałaś zostać w przyszłości jako dziecko?
Stewardessą
 

8. Do jakiego typu miejsc najchętniej wychodzisz z bliskimi i /lub znajomymi (kino, kawiarnie, restauracje?)?
Tak na prawdę wystarczy mi dobre towarzystwo, a gdzie jestem jest już mniej ważne. 
Z osobami z którymi łączy mnie chemia, z którymi czuję się dobrze i swobodnie będę się świetnie bawić zarówno na ognisku, w kinie czy w knajpie. 
A w pięknej restauracji z ludźmi z którymi nie czuję klimatu, będzie sztywno, drętwo i bez sensu.
Z mężem lubię przesiadywać w dobrej knajpie/restauracji z dobrym żarciem i gadać do późna w nocy a mogę też leżeć nocą letnią porą na kocu na plaży i patrzeć się w niebo.
Lubimy i jedno i drugie.
Czasem nawet nasze auto jest fajnym miejscem na wieczorne pogaduchy (bo najczęściej wieczorem oboje nadajemy jak radia i mamy mnóstwo tematów). Jedziemy sobie czasem gdzieś, choćby na pobliską plażę i mamy fajny klimacik w aucie do rozmów.
Obojętnie gdzie, ważne z kim, a mój mąż to zdecydowanie osoba z którą najlepiej spędzam czas.
 

9. Twoje ulubione warzywo to...
Cukinia.
Lubię wszystkie warzywa, nie wyobrażam sobie bez nich życia ale chyba cukinia wygrywa. Zawsze mam ją w lodówce i bardzo często gości u nas na stole w najróżniejszej postaci. 
Bardzo lubię też marchew ale to bardziej ze względu na karoten :D 
 

10. Grzane wino, drink, nalewka czy kieliszek wina? Jaki alkohol najchętniej pijesz jesienią i zimą?
Zdecydowanie wino. O każdej porze roku. Czerwone, białe, rózowe - ważne aby było wytrawne i dobrze schłodzone a najlepiej żeby było z Włoch (Ripasso) lub Hiszpanii (Rioja).
 

11. Jakiego rodzaju balsamu do ciała używasz? Wyszczuplającym, nawilżający a może brązujący?
Ooo jakie fajne pytanie. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kremy i balsamy do ciała. Najważniejsze aby ładnie pachniały :-)
Uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam balsamy Victorii Secret. Każdej babce polecam. Jak raz spróbujesz, zakochasz się na zawsze :-)
Konsystencja jest super, opakowania przepiękne a zapachy przecudne. Bardzo intensywne ale nie męczące. Skóra przez długi czas jest przyjemnie nawilżona i pachąca, A ja uwielbiam pachnieć więc....... ;-)


No i pytania się skończyły :-)

Jeśli ktoś ma ochotę, zapraszam do zabawy. Możecie odpowiedzieć na te same pytania co ja, z chęcią przeczytam i dowiem się czegoś więcej o Was, tylko dajcie mi znać w komentarzu.

1 komentarz:

  1. Świetne odpowiedzi! Król Lew! To też moja ulubiona bajka z dzieciństwa. No i też bardzo lubię cukinię i wytrawne wino, widzę że w wielu kwestiach mamy podobny gust! Dzięki za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń