poniedziałek, 26 stycznia 2015

Na rozgrzewkę...

Jestem właśnie w trakcie planowania wakacji w Chorwacji.
Oo nawet się zrymowało :-)
Wiele z Was pisało że byliście w Chorwacji i że lubicie, więc może mi coś polecicie?
Ha, znowu się zrymowało - dobrze mi idzie :-)
 
Jakieś miejsca, zakątki, cokolwiek co uważacie że warto zobaczyć, zwiedzić, spróbować, piszcie - z chęcią poczytam..
Będziemy w okolicach Dubrownika i Makarskiej.
Znowu :-)
Zeszłe wakacje były tak cudowne i piękne, że planujemy je powtórzyć....

A tak na ocieplenie parę fotek z wakacji 2014....




















Nie wiem jak Wam, ale mi już jakoś cieplej i pozytywniej.. :-)
Uwielbiam oglądać zdjęcia a jeśli wiążą się z nimi ciepłe wspomnienia to już w ogóle ekstra... 
 Popijam sobie kawkę z duuużą ilością mleka i słucham tego:

 
Uwielbiam tą piosenkę, głos tej babeczki jest poprostu mega. Relaxujący i przyjemny...

Miłego poniedziałku wszystkim! :-*

1 komentarz:

  1. Piękne te zdjęcia, zapierające dech w piersiach - (o mi też się zrymowało :)
    a zwłaszcza widoki górskie :)

    To niesamowite ile emocji mogą w nas wzbudzić fotografie oglądane przy doborowej muzyce :)

    Do wakacji i ciepłych dni jeszcze trochę ale .... to zleci.

    Miłego planowania życzę i ... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń