wtorek, 27 stycznia 2015

Pół kilo

Pół kilo w miesiąc brzmi dość realnie, prawda?
Tak mi się przynajmniej wydaje...
 Czytałam na wielu blogach o postanowieniach innych dziewczyn co do diet, zdrowego trybu życia, ćwiczeń itd. I choć nie należę do osób które na początku roku robią takie postanowienia, to troszkę się zainspirowałam ich pomysłami.


Mimo tego, że po ciąży udało mi się wrócić do wagi sprzed ciąży, mam jeszcze kilka nadprogramowych kilogramów których chciałabym się pozbyć by uzyskać swoją wagę idealną. Wydaje mi się że właśnie teraz jest na to dobry czas. Bo jak nie teraz to kiedy? :-)
 
6 kilo w 12 miesięcy zapowiada się dość realistycznie prawda?
Pół kilo w miesiąc.
 
Postanowiłam że zmieniam styl życia a co za tym idzie sposób żywienia. Nie chcę żadnych nieskutecznych, męczących diet. Chudnie się 3 kg a później 5 kg wraca.
 
 
Chcę schudnąć zdrowo.
Trwale.
A żeby tak było, nie mogę stawiać sobie zbyt wielkich wymagań, bo znam siebie i wiem że polegnę. Powoli, spokojnie, bez stressu. Udało się po ciąży to musi się udać również teraz.

Ostatnio przeczytałam takie zdanie:

 TY DECYDUJESZ O TYM JAK WYGLĄDASZ
  
Dość banalne, ale pobudziło i zmotywowało mnie trochę do działania.

No wiec tak:

Koniecznie muszę wprowadzić 4-5 posiłków dziennie, bo jem bardzo nieregularnie.
 
Chcę wprowadzić więcej warzyw i owoców do mojego jadłospisu.
 
Chcę pić więcej wody w ciągu dnia by nawadniać organizm od środka i muszę się pochwalić że jestem już na dobrej drodze, bo piję jej dość dużo :-)

Chcę minimum 2 razy w tygodniu robić serię przysiadów lub innych ćwiczeń....

Tak wyglądają moje plany na przyszłe miesiące, a jak tam u Was?

Na koniec coś na dobry humor :-)


Pozdrawiam serdecznie :-)


Wszystkie zdjęcia są ze strony demotywatory.pl
 
 

5 komentarzy:

  1. Uśmiałam się na widok Twojego ostatniego zdjęcia :) Powodzenia w realizacji planów Tobie życzę a ja także "odstawiłam słodycze" - za każdy dzień bez nich daję sobie haczyk a później się nagrodzę :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, nagrody są bardzo ważne. Ja na szczęście nie mam problemów ze słodyczami, bo jestem bardziej MIĘSOżerna :D
      Ale w szczególności muszę pracować nad regularnością posiłków bo to mnie jednak gubi....
      Tobie również życzę powodzenia w takim razie :-)

      Usuń
  2. Bardzo dobre podejście- jedyne chyba skuteczne. Polecam czystek- świetnie oczyszcza z toksyn, olej kokosowy oraz aloes. Olej kokosowy wspomaga budowę mięśni podczas odchudzania, ma także szereg innych właściwości- polecam poszukać artykułów w internecie, ja również pisałam o tych produktach (w zakładce o zdrowiu). Życzę powodzenia, ale z takimi założeniami na pewno się uda :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej kokosowy znam i BAAARDZO lubię...
      Aloes również, ale o czystku nie słyszałam - poczytam z chęcią :-)
      No i dziękuję, mam nadzieję że się uda :-)

      Usuń
  3. OMG Ty taka chudziutka i jeszcze chcesz tracić kilogramy? Mi po ciąży zostało jeszcze 7 kg. i jak żyć? ;)

    OdpowiedzUsuń